donderdag 18 februari 2016

Gefeliciteerd


Hallo allemaal,

Deze week een erg drukke week gehad, met werk, waarvan 1 dag een EHBO cursus en vandaag een dag cursus brand en ontruiming gehad.
Laat thuis, en daardoor geen puf meer om ook nog te knutselen.
Deze kaart had ik vorige week al gemaakt voor de kraam van Sjoerd.
Mooi rustige kaart van gemaakt.
Hel plaatje van Camarca Parra 15 was vrij lastig te knippen, ik vond het veel te fijntjes allemaal.
Het design papier is van Precious Marieke PMPP10007.
Verder heb ik de stans van Precious Marieke PM10057 gebruikt.
Nu kreeg ik dinsdag ook nog te horen dat de vriendin van mijn vader is overleden.
Het jaar is niet goed begonnen voor ons.

Groetjes Hetty

1 opmerking:

  1. Nee Hetty , het jaar begint héél slecht voor jullie, je zal je vriendin haar vader wel goed hebben gekend, gecondoleerd.
    Het moet nu maar evne stoppen de ellende, vind je ook niet?
    Nu moet ik ook nog zeggen dat je kaart prachtig is, eigenlijk een beetje ongepast, maar hij is wel mooi.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen