woensdag 24 februari 2016

hartelijk gefeliciteerd


Hallo allemaal,

Afgelopen weekend heb ik dit nog gemaakt voor mijn vriendin Wilma.
Het was nog voor haar verjaardag.
Dus wat geld erin en klaar.
Het patroon had ik een keertje van internet geplukt en kwam ik nu weer tegen.
Voor de voorkant en binnenkant heb ik design papier gebruikt van Action.
Het plaatje dat ik gebruikt heb is van hobbyvoordelig.nl
Verder heb ik een stans gebruikt van Joy 6002/0356.


In de binnenkant een vakje voor chocolaatjes.
De label is gemaakt met een nieuwe stans van Marianne Design CR1352
De tekst is ook van Marianne Design.
De foto's van de laatste kaarten zijn wat minder goed doordat mijn foto toestel kapot is en ik nu foto's maak met mijn telefoon.


Groetjes Hetty

4 opmerkingen:

  1. Heel leuk en lekker Hetty. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige chocolade verrassing Hetty, mooi plaatje, mallen en kleuren!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart heb je voor je vriendin gemaakt, leuk dat er nog wat reepjes chocolade in kunnen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een schitterende kaart, mooie kleuren, ik hou zo van paars, ik denk dat je vriendin hem ook wel prachtig vond Hetty, ook de chocolaadjes.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen