zaterdag 19 maart 2016

Woltjo en Hennie 35 jaar getrouwd


Hallo allemaal,

Deze kaart heb ik gemaakt in opdracht van mijn collega, die hem gaat versturen naar het stel dat 35 jaar getrouwd is en houdt van tuin en fietsen.
Dat heb ik in de kaart verwerkt.
Ik heb design papier gebruikt van Marianne Design PK9085.
Het plaatje is ook van Marianne Design MB0158.
De stansen die ik gebruikt heb zijn ook van Marianne Design CR1248, CR1282,  LR0394, LR0233 en COL1306.
De namen heb ik gestempeld met de losse letter set van Marianne Design EC0159.
Mijn collega vond hem erg mooi.
Ik heb nog een aantal opdrachten van haar gekregen, daar ga ik binnenkort ook mee bezig.
Als het goed is heb ik nu weer wat meer tijd om te knutselen , want mijn collega die ziek was gaat maandag weer beginnen en ik heb mijn EHBO diploma gehaald.

Groetjes Hetty

1 opmerking: