vrijdag 1 april 2016

Kaarten voor Sjoerd


Hallo allemaal,

Deze twee kaarten hangen al bij Sjoerd in de kraam en vandaag lever ik er weer drie in.
Ik heb eindelijk de smaak van het knutselen weer te pakken.
Nadat mijn knie is in getaped gaat het wel iets beter gelukkig.
Dus zit ik weer lekker aan de keukentafen kaarten te maken 's avonds.
Bij deze kaarten heb ik plaatjes gebruikt van Yvonne Creations.


Ook de ballonnen stans is van Yvonne Creations YCD10048.
Net als het design papier YCPP10008.

Groetjes Hetty

2 opmerkingen:

  1. Mooie kaarten heb je weer gemaakt voor sjoerd en de pensioenkaart vind ik super mooi. Leuk met die caravan erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En ze zijn weer mooi geworden voor Sjoerd zijn kraam Hetty.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen