vrijdag 27 mei 2016

Hoera een baby


Hallo allemaal,

Jullie zullen wel denken het is erg rustig op het blog bij Hetty, maar ik doe wel van alles hoor!
Ik vergeet soms in de haast weer een foto te maken van de gemaakte kaarten en dan zijn ze alweer verkocht enz. Ik heb de laatste tijd heel wat kaarten in opdracht gemaakt.
Dat vind ik ook erg leuk om te doen.
De kaarten die ik jullie nu laat zien heb ik weer gemaakt voor de kraam van Sjoerd.
Beide kaarten zijn gemaakt met plaatjes van de nieuwe babylijn van Amy Design; CD10683 en CD10684.


Ook het design papier is van deze lijn.
En de stansen die ik gebruikt heb horen hier ook bij ADD10053, ADD10054 en ADD10055.
Nu nog even aan de slag voor mijn eigen kraam
Zondag sta ik met een kraan bij het schaapscheerdersfeest in Mander.
Woon je in de buurt, kom dan gezellig kijken.
Hopelijk valt het weer een beetje mee, de voorspellingen zijn niet zo goed......



Groetjes Hetty

2 opmerkingen:

  1. Hallo Hetty
    Je kaarten zijn prachtig, ik heb deze plaatjes van Amy ook gekocht, maar ik vindd ze zo vreemd, net mislukte foto's, nee ze kunnen mij niet zo bekoren, je onderste kaart vind ik het mooist.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaarten Hetty ! Hopelijk hebben jullie toch een goede dag gehad vandaag, hier heeft het wel een beetje geregend maar de voormiddag was wel droog !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen