vrijdag 27 januari 2017

Stempelen met Annette


Hallo allemaal,

Vorige week heb ik een middagje met Annette gestempeld.
We hebben deze kaarten gemaakt.
De bovenste kaart is gemaakt met het stempel Winter Song van Penny black gemaakt.
Dit hebben we ingekleurd met Distress Inkt.
Ook hebben we nog de gordijn stans PM10034 van precious Marieke gebruikt om de kaart af te maken.


Bij de onderste kaart hebben we stempels gebruikt van Different Colors.
En deze ook ingekleurd met Distress Inkt.

Jullie zullen misschien denken, zou Hetty al geopereerd zijn, maar nee helaas. Ik moet 1 februari naar de anestesist en wordt half februari geopereerd. De definitieve datum hoor ik na 1 februari.
Zo nu zijn jullie weer een beetje op de hoogte.

Groetjes Hetty

3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaarten Hetty, mooi gestempeld.
    Jeetje ik dacht ook dat je al verlost was van je galstenen, nog even op je tanden bijten dan.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ph wat prachtig zeg ! Die bovenste, daar ben ik echt helemaal weg van !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 2 hele mooie kaarten Hetty. Nog even doorbijten dus.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen