vrijdag 24 maart 2017

Be Challenged


Hallo allemaal,

Deze keer maar weer eens een kaart van mij.
Ik wilde toch nog graag meedoen met de challenge van BE CHALLENGED op Facebook.

De kaart heb ik weer gemaakt volgens hun patroon.
Wel lastig om die driehoekjes gelijk te krijgen.


Het is wel gelukt, maar eigenlijk is het niet geworden wat ik graag gewild had..OP de buitenkant heb ik een stans gebruikt van Ali Express.
 De tekst is van Scrapbook Atelier.
Voor de binnenkant heb ik een plaatje gebruikt van Marianne Design MB0158 en de stans die ik gebruikt heb is ook van Marianne Design LR0454.
 Ook het papier is van Marianne Design PK9144.

Nog even een update voor wat betreft mijn gezondheid......
Het gaat nog niet zo goed met mij. 
Vorige week heb ik nog weer een paar dagen in het ziekenhuis gelegen. Mijn Leverwaarden zijn sterk verhoogd. A.s maandag heb ik weer een afspraak in het ziekenhuis.

Groetjes Hetty

1 opmerking:

  1. Je kaartje is prachtig hoor Hetty ! Maar dat is niet zo'n goed nieuws over je gezondheid ! Veel beterschap hoor en succes maandag !

    BeantwoordenVerwijderen