vrijdag 16 juni 2017

Van Harte gefeliciteerd


Hallo allemaal,

Even weer een kaartje van mij.
Dit plaatje komt uit een blok van Action.
Ik heb een stans gebruikt van Marianne Design LR0351 en een stans van diesire DS-EDG-NL-VHG.

Ik ben dinsdag naar de Maag-Lever-Darm arts geweest en die denkt nog steeds dat er een verdwaalde galsteen in de galwegen zit die mij parten speelt. Ook is er ontdekt dat ik hemangiomen in de lever heb. Dat zijn goedaardige gezwellen in de bloedvaten van de lever. Mijn leverwaarden zijn nog steeds veel te hoog.
Nu ben ik doorverwezen naar het ziekenhuis in Zwolle voor verder onderzoek.
A.s maandag heb ik een intake gesprek.

Groetjes Hetty

2 opmerkingen:

  1. Jeetje Hetty toch, wat een ellende, geen wonder dat je je nog niet goed voelde, succes een maandag.
    Je kaart is prachtig, mooi met de rand, het plaatje is prachtig.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart met de hortensia's. Ook je serie condoleance-kaartjes is mooi geworden.
    Wat vervelend dat je blijft sukkelen met je gezondheid, wel fijn dat je nu doorgestuurd bent. Succes maandag.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen