zondag 2 juli 2017

Kerstkaarten voor Sjoerd


Hallo allemaal,

Ik heb weer een paar dagen in het ziekenhuis gelegen, daarom hebben jullie even niets van mij gehoord. Deze keer weer een ingreep waarbij ze een galsteen uit de galwegen hebben verwijderd.
Het gaat nu al een heel stuk beter met mij. Hopelijk was dit uiteindelijk het euvel, en kan ik nu volledig herstellen.
De kaarten die ik hier laat zien heb ik al even geleden gemaakt voor Sjoerd, maar ik kwam erachter dat ik ze nog niet had laten zien.
De kaarten zijn gemaakt met de Knipvellen en stansen van Jeaninnes Art.
De bovenste kaart is gemaakt met knipvel CD10885 en de stanzen JAD10006 en JAD10010.


Deze kaart is gemaakt met knipvel CD10884 en stans JAD10007.


Deze kaart is gemaakt met knipvel CD10886 en stans JAD10005


Deze kaart heb ik gemaakt met design papier van Jeannines Art JAPP10001 en knipvel CD10887.
De stansen die ik gebruikt het zijn JAD10008 en JAD10009.

Fijn dat je weer langskwam. Tot de volgende keer maar weer. 
Knutselgroetjes Hetty

4 opmerkingen:

  1. Wat een gave kaarten en de mallen zijn ook ontzettend mooi. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Laten we hopen dat het euvel nu verholpen is Hetty, veel beterschap wens ik je toe.
    Je hebt prachtige kerstkaarten gemaakt en wel héle mooie mallen gebruikt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige serie kerstkaarten met de mooie mallen. Ik hoop echt dat het nu verholpen is, nog veel beterschap.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zij erg leuk Hetty. Ver. Beterschap nog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen