maandag 31 juli 2017

tractor kaarten


Hallo allemaal,

Ik heb even een aantal kaarten met tractors gemaakt voor de aanstaande markt. De oogstdag in Holthone.
Dat is al weer aanstaande zaterdag!
Wat gaat de tijd ook snel.
De bovenste kaart heb ik gemaakt met een stempel van Vildastamps, welke ik heb ingekleurd met markers.


Bij de tweede kaart heb ik een plaatje gebruikt van Dixi crafts.
Verder heb ik stansen gebruikt van Marianne Design CR1319 en Joy Crafts 6002/0796

Bij deze kaart ook een plaatje van Dixi Crafts en stansen van Joy Crafts 6002/0418 en van Amy Design ADD10021


Deze kaart is weer gemaakt met een stempel. Helaas weet ik zo het merk niet.
Verder een stans gebruikt van Marianne Design DF3407.


Deze laatste kaart ook met een plaatje van Dixi Crafts en een stans van Ali Express.
Ik heb bij alle kaarten design papier gebruikt van Action.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Groetjes Hetty


1 opmerking: