dinsdag 5 september 2017

Yvonne 57 jaar


Hallo allemaal,
Mijn vriendin Yvonne was zondag jarig en ik heb haar deze kaart gestuurd.
Hij kon niet in 1x helemaal goed op de foto. Dus heb ik 2 foto's gemaakt om het geheel te laten zien.


Voor de naam heb ik de lettermal  470.990.010 en cijfermal 470.990.040 en de vormenmal 470.990.060 gebruikt van Dutch Doobadoo.
Het design papier in groen- en paars-tinten  uit verschillende blokjes van Action en Wibra, waar Yvonne zo van houdt.
De 3-d plaatjes van de vogelhuisjes zijn oude plaatjes van Marianne Design IT 495, die kon ik nu nog weer mooi gebruiken. Zo zie je maar , wie wat bewaard.......
Ook heb ik nog wat verschillende stansen gebruikt van Joy 6002/0799, van Marianne Design LR0454 en van Ali Express.
De tekst is van Scrapbook Atelier.
Om de kaart beter te kunnen zien klik je op de foto.

Groetjes Hetty

Geen opmerkingen:

Een reactie posten