woensdag 25 oktober 2017

Be Challenged


Hallo allemaal,

Deze kaart heb ik gemaakt om mee te doen aan de challenge op Facebook Be Challenged.
Je moet de kaart maken volgens het patroon.
Verder mag je zelf invullen wat voor kaart je maakt.
Omdat ik nu toch eindelijk met de kerstkaarten ben begonnen heb ik een kerstkaart gemaakt.
Het kerstdorpje op de achtergrond heb ik gemaakt van een oude gekregen kerstkaart.
Zo recycle ik ook oude kerstkaarten.
Doen jullie dat ook wel eens?
Het Design papier is van Marianne Design, een oud kerstblokje.
Verder heb ik stansen gebruikt van Marianne Design LR0178, LR0377 en LR0378 en vanJoy Crafts 6002/2029.

Groetjes Hetty

2 opmerkingen:

  1. Een heel leuk tafereeltje. Leuk model.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Hetty. Je hebt je super laten inspireren tot het maken van een hele mooie kaart met dit leuke tafereel. Groeten Trijntje.

    BeantwoordenVerwijderen