maandag 27 november 2017

40 jarig huwelijk


Hallo allemaal,

Deze kaart heb ik in opdracht gemaakt voor mijn zwager.
Omdat de ontvangers van de kaart van de paarden zijn, moest er ook een paard op.
Ik heb het op deze manier gecombineerd.
De achtergrond heb ik gemaakt met een embossingfolder.
Daarop een plaatje die ik uit een hobbyjournaal poster heb geknipt.
Verder stansen gebruikt van Nellie Snellen MFD022, en Marianne Design CR1298, LR0238 en COL1350 en van Precious Marieke PM10013.
Het hart heb ik langs de randen bewerkt met distress inkt.

Groetjes Hetty


3 opmerkingen:

  1. Heel mooi kaartje!!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie en persoonlijke kaart voor het huwelijkspaar. De kaarten uit het boek zijn mooi, soms is het gewoon handig om snel iets te kunnen maken.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I enjoyed over read your blog post.
    Your blog have nice information, I got good idea from this amazing blog.
    I am always searching like this type blog post. I hope I will see again…
    ตารางบอล

    BeantwoordenVerwijderen