vrijdag 8 december 2017

Winterfair bij Aleida Kramer


Hallo allemaal,

Morgen is het dan zover de Winterfair bij Aleida Kramer.
Ik heb weer wat nieuwe dingen gemaakt om naast de kaarten die ik verkoop ook wat anders te verkopen.


Deze keer ben ik aan de slag gegaan met de kerstballen van Studio Light.
Samen met de krimpfolie heb ik er leuke ballen van gemaakt.
De onder en bovenkant met glittersneeuw bewerkt en op de bovenkant takjes, bessjes of een strik.


Verder heb ik deze sterren versiert met magic folie  en glittersneeuw


Ik vind dit de gezelligste en leukste markt die ik heb in het jaar.
Leuke sfeer in het oude ziekenhuis van Coevorden.


Natuurlijk heb ik ook een heleboel kerstkaarten bij mij. Meer dan 100.
Deze twee heb ik gemaakt met de nieuwe stansen van Cutties.


Als je in de buurt woont is het zeker de moeite waard om te komen kijken.
Misschien tot ziens!

Knutselgroetjes Hetty

Geen opmerkingen:

Een reactie posten